babbelpop1

babbelpop1

kpop-all
babbelpop1

babbelpop1

kpop-all

taeyang-singl mv by rise

دانلود سینگل البوم rise از tae yang  به نام 1am 

***لینک ها تصحیح شد***

 

 

download

 

نظرات 2 + ارسال نظر
زیزو سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 12:15

وبت عالیه ولی این ام اوی دان نمیشه مینویسه ارور میشه درستش کنی.ممنون.

آره لینکاش مسدود شده شب درستش میکنم

elham شنبه 7 تیر 1393 ساعت 14:01

سلام ببخشید که این سوال رو میپرسم ولی شما مطالبه وبتون خیلی شکله مطالبه یه وبلاگی هست که من میشناسم شما مطالبتونو از اونجا میگیرید

سلام عزیزم من دوسته haruهستماون واسه یه مدت نمیاد نت وبش رو سپرده دسته من............نه عزیزم من دوستمو میشناسم اون اینطوری نیست شاید منبعه وبلاگی که تو میشناسی با منبعه اون یکی باشه اونم که نمی تونه به خاطره وبه دوسته تو وبه خودشو اپم نکنه که تو فک کنی اون مطالبشو از وبه دوسته تو برداشته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.