babbelpop1

babbelpop1

kpop-all
babbelpop1

babbelpop1

kpop-all

don't first u-*k*iss


 

به درخواسته فهیمه جون موزیک ویدیوی جدیده گروههu-k*iss    

به نام don'n first گذاشتم  


 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فهیمه دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 15:37

خخخخخخخخخخخخنده:
ببین چه کار کردم اسممو نوشتم"ف"
وایییییی خسته نمیشی چهار ساعت!


چرا خسته میشم ولی چیکار کنم دیگه
خوب من برم دیگه خدا حافظ

ف دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 15:35

سلام اونی کلاسه چی میری؟

بسکتبال

Elmira625 دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 14:29

خب فهیمه که اصرار میکرد الان دانلود کرده ؛ حالا برش دار

سلام!
الان که میخام تا ساعته 7 برم کلاس بعدشم مهمون داریم اونی بعد فردا برش میدارم شاید امروز وقت کردم اومدم برش داشتم
من برم که ربع ساعته دیگه باید کلاس باشم

فهیمه دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 12:35

مرسی عزیزم

خواهش میکنم

مراد دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 01:09 http://35salkatab.blogsky.com/

دوستان سلام
بنده یک کتابخانه شخصی دارم که میخواهم این کتابخانه شخصی را بفروشم . این کتابخانه مجموعا 500 کتاب بیشتر ندارد که بخاطر احتیاج به پول می خواهم بفروشم ... لطفا شما دوستان اگر کسی یا دوستی یا اقوام و آشنایی دارید که اهل کتاب و مطالعه هست و در ضمن وضع مالی مناسبی دارد لطفا این آدرس را به ایشان بدهید

http://35salkatab.blogsky.com/

امیدوارم که خدا هم گره از مشکلات شما باز کند ... انشاالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.