babbelpop1

babbelpop1

kpop-all
babbelpop1

babbelpop1

kpop-all

u-k*i*s*s over dan*c


رق*ص موزیک ویدیوی جدید گروهu-k!ss نا مناسب تلقی شده وباید برای اجرا در موزیک شوها اصلاح شود..................

 

 کمپانیهNH اعلام کردک:رقص متفاوتdin't firstبرای

اجرا در موزیک شوها اصلاح خواهد شد


این اژنس امروز اعلام کرد که شبکه های مختلفی رقص این اهنگ رو نامناسب دیدن و درخواست تغییر در طراحی اون شدند و به همین خاطر ما هم در حال انجام برخی تغییرات در طراحی این رقص هستیم

بچه ها قاطی نکنید این ماله قبل از اینکه حتی یک تیزر هم از این موزیک ویدیو منتشر بشه والان رق*ص اصلاح شدست.


نظرات 16 + ارسال نظر
فهیمه دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 18:37

فرقی نداره
ممنون

باشه خواهش

فهیمه دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 18:24

سلام اونی میزاری برام؟

اره عزیزم بعد از این همه التماس میزارم
باچه کیفیتی میخای

Elmira625 یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 16:05

سلام ، چه خبره اینجا!!!

اینکه نذاری بهتره دو دلیل داره!
یکی اینکه اگه بذاری درسته بازدیدت میره بالا و دانلود ولی خیلیا که زیر 19 باشن دانلودش میکنن!!!
(گفته باشم خودت هم نباید دانلودش میکردیااا )
دلیل دوم هم اینه که ف.ل.ت.ر میشی اگه از این طور چیزا بذاری!! و بازدیدکننده های الانت رو هم از دست میدی!

چقدر حرف زدم

منم همین فکرو میکنم از یه نظر بده و از یه نظر خوب
آآآآآآآآآآآره من که بچه ای بیش نیستم
نمی دونم این موزیک ویدیو هایی که بالای19 ساله چرا انقدر بازدید داره

الناز یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 15:47

خوب به من چه من رفتم

الناز یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 15:44

چچچچرا انقدر شکلک میزاری

خوب چی بگم نمیدونم چرا انقدر همه در به در دنباله این موزیک ویدیو میگردند

الناز یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 15:42

سلام اخیییییییییییییی فهاممممممممممممی گناه داره دختره بزار براش

مینا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 15:36

وایییییییییییییییییییییی...................
بعضی از قسمتایه موزیک ویدیو واقعا بده

اره من دیگه از الی بدم میاد چون همش تو بغله اون دختر ههههههههههه
همش تقصیره کمپانیشونه

فهیمه یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 15:31

اونیییییییییییییییی فکراتو کردی بلاخره میزاری یا نه؟
به خدا خسته شدمااااااااااااااااااا
این اخرین باره که کامنت میزارم
جواب بده
لطفا بگزار دیگه درخواست نمیدم به خدااااااااااااااا

فهیمه جون
من نمی تونم بگزارم اگه نظرم عوض شده این کامنتو اصلاح میکنم
فعلااااااااااااااااااااااااااااااااااا
من میرم با دوستام مشورتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

مینا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 15:27

خخخخخخخخخخخخخ......اون دختره رو نگاه مثله زالو چسبیده به پایه کویلتعجب:

مینا یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 15:22

واییییییییییییییییییییییییی..............
من موندم ....همین الانشم رق*صش افتضاحه
فکر کن اگه رقصش اونی که اصلاح نشده بود چی میشد

من که همین وسط بالا میاوردمممممممم

فهیمه یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 15:19

اونییییییییییییییییییییی

فهیمه یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 15:17

اونی فقط همین یه بارو بگذار دیگه هیچ خواهش ندارم فقط تو اینو بگذار من یوکی*س رو خخخخیلی دوس دارم

وایییییییییییییییی تو که منو کشتی میشه انقدر اسرار نکنی:

فهیمه یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 15:14

واییییییییییییییییی...........
حداقل ادرسه سایتو بده برم از اون دان کنم

اونی من از سایت دان نکردم!!!!!!
از یو.ت.یو.ب گرفتم

فهیمه یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 15:09

خوب من که بچه نیستم!!!!!
من19 سالمه!!!!!!!!!!

اونی اصلا ربطی به سنت ندارم
منم 13 سالم فقط دوبار دیدم یه بار خودم دیدم یه بار به دوسته بد بختم نشون دادم داشت بالا میاورد
خلاصه من به خاطره سنت نمیگم ما بازدید کننده های کوچیک تر از شما هم داریم ممکنه اونا دان کنند وببینند

فهیمه یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 15:06

برای چی نمی تونی بگذاری؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

به خاطر اینکه محدودیت داره هم از نطره صحنه هاش هم از نظر متنه اهنگ ورقصه نا مناسب

فهیمه یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 15:02

اونی میشه این موزیک ویدیو رو بگذاری

ااااااااااااااونی شرمنده نمی تونم بگذارمش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.